Teaterrecension: Zambezi tar sig över gränser

20.2.2020 - 15.44 Premium

Teaterrecension: Vår tids Peer Gynt är tjej och Youtubare

19.2.2020 - 09.55 Premium

Teaterrecension: Hjärtslitande tragik med små ljusglimtar

18.2.2020 - 15.39 Premium

Teaterrecension: Snäll version av barnboksklassiker

17.2.2020 - 15.34 Premium

Svenska Teatern får bidrag för att piffa upp sitt varumärke

14.2.2020 - 21.24

Dansrecension: Grâce lockar åskådaren till observation och reflektion

14.2.2020 - 14.56 Premium

Teaterrecension: Ett familjedrama som drabbar hårt

14.2.2020 - 14.53 Premium

Teaterrecension: Fumligt men alldeles sympatiskt om hjälp och hjälplöshet

14.2.2020 - 14.50 Premium

Teaterrecension: Milja Sarkola gör njutningsfull teaterkonst av sitt eget kapital – sitt språk, sin klass, sitt konstnärskap och sina presumtiva bostadsaffärer

14.2.2020 - 13.02 Premium

Svenska Teatern får 129 000 euro för varumärkesförnyelse och publikarbete

14.2.2020 - 10.02

I Jakob Öhrmans regi blir Hamlet en impulsiv ung kvinna

12.2.2020 - 06.34 Premium

Skådespelaren Juha Muje är död

10.2.2020 - 16.11

Teaterrecension: Ballad av en dyngbagge som inte hittar hem

10.2.2020 - 12.47 Premium

Teaterrecension: Vardagsmat eller att förgifta med gott humör

10.2.2020 - 12.44 Premium

Teaterrecension: Ojämn och mörk samtidssatir – "Pappajeansbohemen" som lever på fruns lön ett tjuvnyp i pjäsen

9.2.2020 - 16.06 Premium

Teaterrecension: Starka skådespelare bär upp ÅST:s Kärleksbrev

8.2.2020 - 11.12 Premium

Teaterrecension: Cityvovvens skogsäventyr blir en rolig och engagerande dagispjäs

7.2.2020 - 15.25 Premium

Scenkonstrecension: Blod och glitter när norsk scenkonsttrio manipulerar publiken

6.2.2020 - 15.27 Premium

Dansrecension: Nostalgitripp med inneboende charm och dragningskraft

6.2.2020 - 13.18 Premium

Scenkonstrecension: Publikens selfies ett villkor för Ivo Dimchevs föreställning

5.2.2020 - 12.58 Premium