Hänvisande till min insändare (HBL 25.11) gör jag följande tillägg. En dam från Vattenfalls kundbetjäning ringde mig samma dags eftermiddag och beklagade att jag inte fått kontakt med kundbetjäningen. Hon hörde sig för om vad mitt ärende var och om hon kunde hjälpa mig. Jag uppskattade påringningen och tycker att den visar att Vattenfall dock förefaller bry sig om sina kunder.
Nils Wallenius, Kyrkslätt
ANDRA LÄSER
Graviditet
Sandra Erikssons babylycka: ”Det är okej att det är tungt ibland då det är så himla mysigt”
03.02.2023 10:47


Kollektivtrafik
”För kär för att köpa biljett” – Här är de bästa bortförklaringarna kontrollanterna får höra
03.02.2023 05:00

Ekonomi och näringsliv
Henrik Ehrnrooth ersätter Björn Wahlroos som UPM:s styrelseordförande
03.02.2023 14:42

